Kalender og begivenheder

Følg med i alle de aktiviteter der foregår på skolen

lige her

Begivenheder

Læs om og se billeder fra en række skolens begivenheder

lige her

Vil du skrive dit barn op?

Opskrivning

Optagelse i grundskolen på Ingrid Jespersens Gymnasieskole

Optagelse finder normalt sted i børnehaveklassen eller i 7. klasse, hvor vi udvider med 3 spor. Der optages elever på de øvrige klassetrin, såfremt der er ledige pladser.

Elever optages på skolen via skolens venteliste.

Opskrivning på ventelisten

Opskrivning på ventelisten sker via følgende link: Ventelisten

Opskrivningen foregår med nemID og kan kun foretages af en forælder, der har forældremyndighed og bor sammen med ansøger.

Gebyret for at blive optaget på skolens venteliste er kr. 400. Gebyret tilbagebetales ikke. Dette gælder også, selvom ansøger ikke bliver tilbudt en plads.

I året før forventet skolestart vil man via email modtage en bekræftelsesmail fra skolen, hvor man skal bekræfte, om man fortsat er interesseret i at stå på ventelisten.

Spørgsmål angående venteliste eller optagelse kan rettes til skolens sekretærer på tlf. 35 26 36 22.

Skolens generelle betingelser

Procedurer og kriterier for optagelse

Betalingsbetingelser og skolepenge

Behandling af personoplysninger

Depositum

Ved optagelse på Ingrid Jespersens Gymnasieskole betales et depositum/administrationsgebyr på kr. 6.000.

Depositum/administrationsgebyr tilbagebetales ikke, såfremt man melder fra inden skolestart.