Kalender og begivenheder

Følg med i alle de aktiviteter der foregår på skolen

lige her

Begivenheder

Læs om og se billeder fra en række skolens begivenheder

lige her

Kompetencecentret

Sundhedspleje

Sundhedsplejersker

Portræt af Lotte Dahlström

Lotte Dahlström

Sundhedsplejerske

Mail: fw49@buf.kk.dk
Portræt af Dorthe Bruun

Dorthe Bruun

Sundhedsplejerske

Mail: fw49@buf.kk.dk

Vi hedder Dorthe og Lotte og er ansat i Københavns Kommune. Vi kommer fast på IJG som skolens sundhedsplejersker og samarbejder med skolen om jeres børns trivsel og sundhed.

Sundhedsplejens tilbud består af:

• Individuelle samtaler og undersøgelser af elever på 0., 5. og 8. klassetrin.
  • Samtalerne tager udgangspunkt i et samtaleark, som jeres barn får med hjem. Vi anbefaler, at I taler med jeres barn om spørgsmålene og eventuelt hjælper med at udfylde arket.
  • Undersøgelsen omfatter vægt- og højdemål, synsprøve og evt. en høreprøve. I er meget velkomne til at deltage i samtalen og undersøgelsen.
  • Vi står for sundhedsundervisning på 2., 4. og 7. klassetrin.

Ved behov for øvrig konsultation på alle klassetrin, så kontakt os for en aftale.

Såfremt I ikke ønsker, at jeres barn bliver tilset af en sundhedsplejerske, skal I give sundhedsplejerskerne besked.

Vi kan kontaktes på:

Dorthe Bruun: fw49@buf.kk.dk eller 27 77 02 60.

Lotte Dahlström: fl07@buf.kk.dk eller 27 77 02 53.

Vores lokale findes i Kompetencecentret på 2 sal, ved C trappen.