Vil du skrive dit barn op?

Opskrivning til Bh.kl.-6. klasse

Vi er en skole, der er ambitiøs, kreativ og rummelig. Hvis I overvejer Ingrid Jespersens, så kan I se nogle bud på, hvorfor I skal vælge Ingrid Jespersens til jeres barn. Vi lægger vægt på et stærkt skole-/hjemsamarbejde, og vælger I at skrive jeres barn op til Ingrid, så vil vi se frem til et samarbejde med fokus på at få jeres barn til at trives og til at fungere godt socialt. Vi vil også konstant arbejde på at få jeres barn til at lære så meget som muligt og til at blive fagligt dygtig.

Det er en god idé at være tidligt ude, hvis I gerne vil have jeres barn til at gå på Ingrid Jespersens. Vi har mange, der gerne vil starte i børnehaveklassen hos os, så hvis I tænker, at Ingrid Jespersens er noget for jeres barn, så vil det være en god idé at skrive jeres barn op.

I kan læse nærmere om skolens optagelsesprocedurer.

Med hovedet nedad